Zlewozmywaki granitowe marki Lavello

10 lat doświadczenia w produkcji
10 lat gwarancji
6 kolorów
100% polski produkt

Zaufane opinie Ceneo
Najwyższy standard
 

Testy odpornościowe

Masz pytanie?
 

Zadzwoń na numer 609 189 601, 733 331 309 lub 733 331 820. Ewentualnie napisz do nas na adres sklep@otozlewy.pl

Rzetelna firma

99,3% pozytywnych opinii

Wyprodukowaliśmy i sprzedaliśmy już ponad 11000 zlewów. W tym czasie zdobyliśmy aż 99,3% pozytywnych opinii na Allegro oraz średnią 4,5 gwiazdki w Zaufanych Opiniach Ceneo.

10 lat gwarancji

Nie musisz martwić się co się stanie z Twoim zlewem na dwa, trzy lub pięć lat. Na swoje zlewy udzielamy 10 lat gwarancji!

30 dni na zwrot

Martwisz się, że zlew nie będzie Ci pasował do kuchni? Nie martw się! Zamów go a będziesz mieć 30 dni na zwrot. Bez żadnych pytań.

PayU

Polecamy szybkie i bezpieczne raty z PayU. 100% online. Decyzja kredytowa w 15 minut. Preferencyjne oprocentowanie.

Płatności i dostawa

Formy płatności

Płatność za zakupy można dokonywać przelewem na rachunek bankowy numer: 

Lavello s.c. ul. Narutowicza 36, 64-100 Leszno.

Konto BZWBK - 72 1090 2590 0000 0001 3203 6847

lub skorzystać z płatności za pobraniem, tj. zapłacić kurierowi przy odbiorze przesyłki. Istnieje również możliwość płatności elektronicznych za pomocą systemu Payu.

Terminy wysyłki zamówień ze zlewozmywakiem

Każdy zlewozmywak produkujemy dopiero wtedy kiedy złożą Państwo na niego zamówienie - nie magazynujemy towaru. Przez to, że nasze produkty cieszą się dużym zainteresowaniem zamówienia ze zlewozmywakiem wysyłamy w terminie:

  • do 10 dni roboczych - dotyczy kolorów: beżowy, czarny grafit, czarny metalik,
  • do 14 dni roboczych - dotyczy kolorów: szary, szary metalik, brąz metalik,

Czas produkcji może ulec skróceniu drogą indywidualnych ustaleń.

Zamówienia wysyłamy firmą kurierską Pocztex. Dostawa trwa od 24 do 48 godzin.

Terminy wysyłki zamówień bez zlewozmywaka

Jeśli w zamówieniu nie ma zlewozmywaka a jedynie bateria lub akcesoria, to takie zamówienie wysyłane jest w ciągu od 3 do 5 dni roboczych.

Informacje o zamówieniu

Po złożeniu zamówienia o aktualnym jego statusie informujemy klienta drogą mailową. Osoby, które podczas składania zamówienia zarejestrowały się w naszym sklepie, mogą też śledzić historię zamówienia w swoim panelu klienta.

Po nadaniu przesyłki, klient otrzymuje stosowną wiadomość email oraz sms z numerem listu przewozowego, dzięki któremu może sprawdzić gdzie przesyłka się znajduje.

Po otrzymaniu przesyłki

Po otrzymaniu przesyłki zalecamy sprawdzenie stanu jej zawartości w obecności kuriera, a w razie uszkodzenia, spisanie protokołu szkody. To w dużym stopniu ułatwi i przyspieszy procedurę reklamacyjną. Reklamacje związane z uszkodzeniami transportowymi można składać w terminie do 30 dni od daty otrzymania produktu.

Uwaga. Jeśli wybrałeś metodę płatności "za pobraniem", to przed sprawdzeniem stanu zamówienia konieczne będzie opłacenie przesyłki.

Koszt wysyłki wynosi:

  • w przypadku przedpłaty na konto: 29 złotych
  • w przypadku płatności za pobraniem: 39 złotych 
do góry
Sklep internetowy Shoper.pl