Zlewozmywaki granitowe marki Lavello

10 lat doświadczenia w produkcji
10 lat gwarancji
6 kolorów
100% polski produkt

Zaufane opinie Ceneo
Najwyższy standard

Czyszczenie i impregnacja zlewozmywaka

Masz pytanie?
 

Zadzwoń na numer 609 189 601, 733 331 309 oraz 733 331 820 (pon.-czw. 8.00-17.00, pt. 8.00-16.00)
lub 578 654 052 (pon.-pt. 16:00-24:00)

Lub napisz na adres sklep@otozlewy.pl

Rzetelna firma

99,3% pozytywnych opinii

Wyprodukowaliśmy i sprzedaliśmy już ponad 11000 zlewów. W tym czasie zdobyliśmy aż 99,3% pozytywnych opinii na Allegro oraz średnią 4,5 gwiazdki w Zaufanych Opiniach Ceneo.

10 lat gwarancji

Nie musisz martwić się co się stanie z Twoim zlewem na dwa, trzy lub pięć lat. Na swoje zlewy udzielamy 10 lat gwarancji!

30 dni na zwrot

Martwisz się, że zlew nie będzie Ci pasował do kuchni? Nie martw się! Zamów go a będziesz mieć 30 dni na zwrot. Bez żadnych pytań.

PayU

Polecamy szybkie i bezpieczne raty z PayU. 100% online. Decyzja kredytowa w 15 minut. Preferencyjne oprocentowanie.

Regulamin

Sklep Internetowy OtoZlewy.pl działający pod adresem http://www.otozlewy.pl jest serwisem prowadzonym przez:

Lavello s.c.

ul. Narutowicza 36
64-100 Leszno

tel.: +48 609 189 601
e-mail: sklep@otozlewy.pl

NIP: 697-232-07-64

 

Regulamin zakupów w sklepie internetowym OtoZlewy.pl

Prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem, ponieważ zawarcie transakcji oznacza jego akceptację.

 

§1 Strony transakcji

1.1.  Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym może być pełnoletnia osoba fizyczna bądź firma.

1.2.  Stroną dokonującą sprzedaży jest firma Lavello s.c. z siedzibą w Lesznie przy ul. Narutowicza 36, 64-100 Leszno; NIP: 697-232-07-64.

Magazyn wysyłkowy znajduje się przy ulicy Wrocławskiej 20, 67-100 Nowa Sól.

 

§2 Przedmioty transakcji

2.1.  Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie sklepu internetowego www.otozlewy.pl w chwili składania zamówienia.

2.2.  Zdjęcia produktów, a szczególnie ich kolorów, mogą ulec zniekształceniu ze względu na różne parametry wyświetlania jakie posiadają monitory.

2.3.  Niektóre oferowane towary mogą być czasowo niedostępne, w takiej sytuacji poinformujemy Państwa o terminie, w jakim dany produkt będzie dostępny.

2.4.  Wszystkie ceny są podane w polskich złotych, ceny zawierają podatek VAT.

 

§3 Składanie zamówień

3.1.  Zamówienie można złożyć poprzez stronę internetową www.otozlewy.pl lub przesłać mailem na adres: sklep@otozlewy.pl

 

§4 Realizacja zakupu

4.1.  Zakup zostanie potwierdzony mailem przez sprzedającego w ciągu 2 dni roboczych w celu ustalenia szczegółów realizacji transakcji.

4.2.  Z chwilą potwierdzenia zakupu dochodzi do zawarcia umowy kupna – sprzedaży.

4.4.  Zamówiony towar wysyłamy do 14 dni roboczych, od daty potwierdzenia zakupu. Spedycja realizuje dostawy w ciągu od 24 do 48 godzin.

4.5.  W przypadku gdy po potwierdzeniu zakupu Sprzedający nie może go zrealizować, Nabywcy zostanie zaproponowany inny termin dostawy, bądź inny towar. W tym przypadku kupujący może odstąpić od umowy.

4.6.  Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zakupu ze względu na niedostępność towaru oraz brak zapłaty w odpowiedniej kwocie i czasie.

4.7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa poniżej. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

 

§5 Dostawa kurierska i odbiór osobisty

5.1.  Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej TNT. Dostawy są realizowane przez przewoźnika w ciągu 24-48 godzin od momentu nadania przesyłki.

5.2.  Przy odbiorze przesyłki klient jest zobowiązany do sprawdzenia czy towar nie został uszkodzony i czy jest zgodny z zamówieniem. Procedura firm spedycyjnych wymaga aby najpierw podpisać list przewozowy a następnie w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół szkody na druku firmy spedycyjnej.  Należy zaznaczyć jaki był stan opakowania i jak przesyłka była zabezpieczona.

5.3.  Z chwilą wydania towaru na nabywcę przechodzą prawa oraz ryzyka z nim związane.

5.4.  Towary można odebrać również osobiście, przy ul. Wrocławskiej 20, 67-100 Nowa Sól, po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru.

 

§6 Sposoby płatności

6.1.  Przelew bankowy na konto firmowe nr rachunku: 72 1090 2590 0000 0001 3203 6847.

6.2.  Pobranie – płatność przy odbiorze przesyłki.

6.3.  Płatności elektroniczne - Payu.

6.4.  Płatności elektroniczne - DotPay.

 

§7 Gwarancja – Serwis

7.1.  Każdy produkt sprzedawany przez sklep jest nowy i objęty gwarancją. Okres gwarancji udzielanej na zlewozmywaki granitowe wynosi 10 lat. Dokumentem ułatwiającym postępowanie reklamacyjne jest dowód zakupu, ale nie jest on konieczny. Wszyscy nasi klienci otrzymują fakturę VAT.

7.2.  Jeśli towar zakupiony w naszym sklepie nie działa prawidłowo, ma widoczne wady techniczne, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym serwisem pod adresem e-mail: sklep@otozlewy.pl lub telefonicznie: 609 189 601.

 

§8 Reklamacje transportowe

8.1.  Przesyłkę dostarczoną przez kuriera klient jest zobowiązany sprawdzić w obecności kuriera po jej odebraniu tzn. po podpisaniu listu przewozowego i uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłki pobraniowej.  Kwestie te regulują przepisy Kodeksu Cywilnego:

„ … kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju: jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia winy przewoźnika.”

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół szkodowy na druku firmy spedycyjnej.  Należy zaznaczyć jaki był stan opakowania i jak przesyłka była zabezpieczona. Protokół należy spisać w momencie dostawy. Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone później należy wezwać kuriera jak najszybciej i żądać spisania protokółu szkodowego.

8.2.  Wszystkie paczki wysyłane przez Lavello s.c. są ubezpieczone. W przypadku spisania protokołu szkodowego, zajmujemy się wszystkimi czynnościami reklamacyjnymi, a klientowi dostarczamy najszybciej jak to jest możliwe pełnowartościowy towar.

8.3.   Nie spisanie lub późniejsze spisanie protokołu szkodowego nie zamyka drogi składania reklamacji na usługę transportową i klient może sam zgłosić reklamację do przewoźnika. W takim przypadku Lavello s.c. nie będzie prowadzić postępowania reklamacyjnego z firmą kurierską.

 

§9 Zwroty towarów

9.1.  Zgodnie z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Lavello oferuje dodatkowo możliwość zwrotu nieuszkodzonego, kompletnego towaru w ciągu kolejnych 16 dni kalendarzowych. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwracany towar będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością a sam produkt oraz akcesoria będą nie uszkodzone oraz nie będą nosiły śladów użytkowania.

9.2. Chęć dokonania zwrotu należy zgłosić drogą elektroniczną, pod adresem e-mail: sklep@otozlewy.pl. Bądź telefonicznie pod numerem tel. 609 189 601.

Klient wysyła produkt na własny koszt. Gwarantujemy zwrot zapłaconej kwoty w ciągu 14 dni. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru. Zwrot towaru następuje na adres magazynu wysyłkowego firmy Lavello s.c: ul. Wrocławska 20, 67-100 Nowa Sól.

9.3. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób. Wzór odstąpienia od umowy dostępny jest pod adresem:

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html

9.4. Klient ma prawo do pozasądowego rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez stronę http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

§10 Postanowienia końcowe

10.1. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Lavello danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 133 poz. 883.)

10.2. Wszystkie wymienione produkty  w ofercie OtoZlewy.pl mogę być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich producentów. Z powodu dużej ilości informacji sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.

10.3. Zawartość Sklepu Internetowego OtoZlewy.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art. 543, są zaproszeniem do składania ofert.

10.4. W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem, obowiązywać będą przepisy Kodeksu Cywilnego.

10.5. Ewentualne spory rozstrzygnie Sąd właściwy.

10.6. Każdy użytkownik na obowiązek zapoznania się z Regulaminem.

10.7. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

10.8. Do przeglądania zawartości sklepu internetowego otozlewy.pl wystarczy jedna z popularnych przeglądarek internetowych dostępnych w sieci, np.: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari, Google Chrome, itp.

 

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl