Zlewozmywaki granitowe marki

Wieloletnie doświadczenie w produkcji
Ponad 250 tyś zadowolonych klientów
Szeroka gama kolorystyczna
10 lat gwarancji
Polski producent

Pielęgnacja zlewozmywaka
Dostępne kolory

Zamów darmowe próbki kolorystyczne!


Zamów

Masz pytanie?
 

Zadzwoń do nas!
61 333 22 36
pon-pt od 8 do 20

Możesz też napisać na adres sklep@otozlewy.pl

Rzetelna firma

99,3% pozytywnych opinii

Od początków naszej działalności zawitaliśmy w domach ponad 250 tysięcy naszych klientów! W tym czasie zdobyliśmy średnią 4,5 gwiazdki w Zaufanych Opiniach Ceneo.

10 lat gwarancji

Nie musisz martwić się co się stanie z Twoim zlewem na dwa, trzy lub pięć lat. Na swoje zlewy udzielamy 10 lat gwarancji!

30 dni na zwrot

Martwisz się, że zlew nie będzie Ci pasował do kuchni? Nie martw się! Zamów go a będziesz mieć 30 dni na zwrot.

PayU

Polecamy szybkie i bezpieczne raty z PayU. 100% online. Decyzja kredytowa w 15 minut. Preferencyjne oprocentowanie.

Płatności i dostawa

Formy płatności

Płatności za zakupy można dokonać przelewem na rachunek bankowy numer: 

Lavello s.c. ul. 55 Pułku Piechoty 34, 64-100 Leszno.

Konto Santander Bank Polska - 72 1090 2590 0000 0001 3203 6847

lub skorzystać z płatności za pobraniem, tj. zapłacić kurierowi przy odbiorze przesyłki. Istnieje również możliwość płatności elektronicznych za pomocą systemu Payu.

Terminy wysyłki zamówień ze zlewozmywakiem

Każdy zlewozmywak produkujemy dopiero wtedy kiedy złożą Państwo na niego zamówienie - nie magazynujemy towaru. Produkty wysyłamy w ciągu do 5 dni roboczych.

Zamówienia wysyłamy firmą Pocztex. Dostawa trwa do 3 dni roboczych.

Terminy wysyłki zamówień bez zlewozmywaka

Jeśli w zamówieniu nie ma zlewozmywaka a jedynie bateria lub akcesoria, to takie zamówienie wysyłane jest w ciągu od 3 do 5 dni roboczych.

Informacje o zamówieniu

Po złożeniu zamówienia o aktualnym jego statusie informujemy klienta drogą mailową. Osoby, które podczas składania zamówienia zarejestrowały się w naszym sklepie, mogą też śledzić historię zamówienia w swoim panelu klienta.

Po nadaniu przesyłki, klient otrzymuje stosowną wiadomość email oraz sms z numerem listu przewozowego, dzięki któremu może sprawdzić gdzie przesyłka się znajduje.

Po otrzymaniu przesyłki

Po otrzymaniu przesyłki zalecamy sprawdzenie stanu jej zawartości w obecności kuriera, a w razie uszkodzenia, spisanie protokołu szkody. To w dużym stopniu ułatwi i przyspieszy procedurę reklamacyjną. Reklamacje związane z uszkodzeniami transportowymi można składać w terminie do 7 dni od daty otrzymania produktu.

Uwaga. Jeśli wybrałeś metodę płatności "za pobraniem", to przed sprawdzeniem stanu zamówienia konieczne będzie opłacenie przesyłki.

Koszt wysyłki wynosi:

  • w przypadku przedpłaty na konto: 39 złotych dla paczek ze zlewem o wadze do 25 kg do 78zł za paczki ze zlewem o wadze powyżej 25 kg
  • w przypadku płatności za pobraniem do powyższych cen należy doliczyć 10zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl