Zlewozmywaki granitowe marki

Wieloletnie doświadczenie w produkcji
Ponad 250 tyś zadowolonych klientów
Szeroka gama kolorystyczna
10 lat gwarancji
Polski producent

Pielęgnacja zlewozmywaka
Dostępne kolory

Zamów darmowe próbki kolorystyczne!


Zamów

Masz pytanie?
 

Zadzwoń do nas!
61 333 22 36
pon-pt od 8 do 20

Możesz też napisać na adres sklep@otozlewy.pl

Rzetelna firma

99,3% pozytywnych opinii

Od początków naszej działalności zawitaliśmy w domach ponad 250 tysięcy naszych klientów! W tym czasie zdobyliśmy średnią 4,5 gwiazdki w Zaufanych Opiniach Ceneo.

10 lat gwarancji

Nie musisz martwić się co się stanie z Twoim zlewem na dwa, trzy lub pięć lat. Na swoje zlewy udzielamy 10 lat gwarancji!

30 dni na zwrot

Martwisz się, że zlew nie będzie Ci pasował do kuchni? Nie martw się! Zamów go a będziesz mieć 30 dni na zwrot.

PayU

Polecamy szybkie i bezpieczne raty z PayU. 100% online. Decyzja kredytowa w 15 minut. Preferencyjne oprocentowanie.

Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty, wymiany i reklamacje

 

Zwroty- odstąpienie od umowy


Konsumentowi który zdecydował się na zakup naszych produktów w naszym sklepie internetowym przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni (14 dni ustawowych oraz dodatkowe 16 gwarantowane przez naszą firmę).


W tym celu prosimy złożyć oświadczenie np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@otozlewy.pl


Następnie zwracany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletną zawartością, zlewozmywak oraz akcesoria muszą być nieuszkodzone oraz nie mogą nosić śladów użytkowania.


Uwaga: W przypadku zwrotu zlewozmywaka granitowego prosimy o dołożenie wszelkich staranności aby zlewozmywak był solidnie zabezpieczony w kartonie tzn. aby był ciasno włożony w styropianowy stelaż.


Zwracaną rzecz należy odesłać na adres naszej fabryki: Lavello s.c: ul. Sławska 1, 67-112 Siedlisko


Odsyłając zlewozmywak prosimy pamiętać o ubezpieczeniu przesyłki na wypadek ewentualnego uszkodzenia w transporcie oraz zaznaczeniu na liście przewozowym iż dostawa jest możliwa tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14.


Uwaga: Prosimy mieć na uwadze iż w związku z sytuacja pandemiczna w kraju większość przewoźników wprowadziła inne regulacje dotyczące ewentualnych uszkodzeń transportowych i w większości przypadków protokół szkody sporządzany jest droga elektroniczną. W takim przypadku nadawca przesyłki jest odpowiedzialny za sporządzenie protokołu szkody oraz złożenie reklamacji u przewoźnika.


Wszelkie zwroty płatności realizowane są na podane wcześniej konto bankowe zaraz po otrzymaniu i sprawdzeniu odsyłanych produktów jednak nie później niż w terminie 14 dni.

 

Wymiana


Jeśli zakupiony w naszym sklepie zlewozmywak bądź inny produkt nie spełnia oczekiwań a produkt jest nowy i nie nosi śladów użytkowania to istnieje możliwość jego wymiany na inny model. W tym celu należy skontaktować się z biurem obsługi klienta droga telefoniczna lub mailową na adres sklep@otozlewy.pl


W przypadku gdy cena nowego zlewu przewyższy kwotę zakupu, należy uiścić dopłatę wraz z kosztami wysyłki na konto bankowe.


W przypadku gdy cena nowego zlewu jest niższa, odejmujemy od różnicy koszty wysyłki a ewentualną resztę zwracamy na konto bankowe.




Reklamacje

 

Reklamacje zlewozmywaków granitowych


W przypadku reklamacji z tytułu uszkodzenia zawartości przesyłki w trakcie transportu, prosimy niezwłocznie skontaktować się z biurem obsługi klienta w celu zgłoszenia faktu. W takiej sytuacji prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru wraz ze zdjęciem protokołu szkody ( jeżeli był sporządzony) na adres mailowy: reklamacje@lavello.pl


Reklamacje z powodu uszkodzeń transportowych można składać w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki, dlatego tak ważne jest aby sprawdzić zawartość przesyłki zaraz po jej otrzymaniu.


W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, należy niezwłocznie złożyć reklamację na adres e-mail: reklamacje@lavello.pl 


W związku stwierdzenia wady klient ma prawo żądać od sprzedawcy:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.


Wszelkie reklamacje rozpatrywane są przez nasza firmę niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.


UWAGA! Ze względu na proces produkcji zlewozmywaka granitowego (wypalanie w wysokiej temperaturze), wymiary zlewozmywaków podane na stronie są przybliżone i mogą się różnić od właściwych o 5mm. Reklamacji z tytułu różnicy wymiarów mniejszej niż 5 mm nie przyjmujemy.

 

Reklamacje akcesoriów


W przypadku reklamacji akcesoriów nie trzeba ich demontować i odsyłać do naprawy. Aby przyspieszyć cały proces prosimy o przesłanie zdjęć wady lub uszkodzenia bądź też nagranie krótkiego filmiku jeśli problem dotyczy sytuacji typu: uszkodzenie głowicy, wyciek wody itp. Wraz z załącznikami prosimy o podanie aktualnego adresu do wysyłki abyśmy mogli przekazać zgłoszenie do serwisu.


Wszelkie reklamacje akcesoriów są rozpatrywane po otrzymaniu zgłoszenia a wszelkie naprawy oraz wymiany części odbywają się w drodze wysyłki.


Nie oferujemy serwisu u klienta w domu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl